Utenfor stien

Brandfilmer
Bannerannonser
Employer branding-filmer
Musikk
Hvordan forteller man historier om forbrenningstoaletter, uten at det blir bokstavelig talt dritkjedelig?
Man forteller hvilke muligheter som åpner seg, og friheten som følger med, når man ikke er begrenset av veier, tett bebyggelse, eller kloakkrør.
«Bak friheten som ligger i å kunne gå utenfor stien, står andre som har turt å tenke nytt. Som har satset på ny teknologi, utvikling av smartere produkter, og som har med seg en omsorg for naturen og ressursene vi forvalter.»
Siden Cinderella også er etablerte i land med et annet klima enn Norge, var det viktig å trekke frem en felles situasjon hovedmarkedene kan kjenne seg igjen i – uten at den norske identiteten forsvant.
En brandfilm som speiler den norske identiteten og tradisjonene – og som skaper positive assosiasjoner for merkevaren Cinderella.
Vi blir med inn i hverdagen til Cinderella-ansatte i disse minidokumentarene – som både viser frem hvordan Cinderella er mer enn en arbeidsplass, og hvordan deres tilnærming til kvalitet og samhold bidrar til lokalmiljøet og hver enkelt ansatt.